Novým realitným kanceláriám sa na trhu nehnuteľností darí
Realitné kancelárie si často zakladajú ľudia, ktorí už majú skúsenosti s predajom nehnuteľností. To je prípad aj Emílie Chmelárovej. „Nad založením vlastnej realitnej kancelárie som uvažovala už dlhší čas. Prvotný podnet boli spokojní klienti, s ktorými som pracovala ako realitná maklérka v inej realitnej kancelárii,“ uviedla majiteľka realitnej kancelárie Milli Real . Ide o menšiu realitnú kanceláriu, ktorá sa zameriava na vlastný okruh klientov, ktorí ju po pozitívnych skúsenostiach odporúčajú ďalej. A zdá sa, že to funguje „Po roku pôsobnosti na realitnom trhu môžem konštatovať, že moje rozhodnutie o založení vlastnej realitnej kancelárie bolo správne a že som dokázala uspieť v obrovskej konkurencii. Takmer každý náš klient sa nám odvďačil za našu prácu tým, že nás odporučil svojim známym, čo ma vždy nesmierne poteší,“ hovorí E. Chmelárová, pre ktorú je spokojný klient prvoradý. Ku každodennej pohode v práci v Milli Real pomáha aj realitný softvér backOFFICE® . „Keď som zvažovala, aký realitný softvér budeme v našej realitnej kancelárii používať, mala som už skúsenosti s inými realitnými softvérmi. Rozhodovala som sa medzi troma rôznymi softvérmi a vybrala som si práve realitný softvér backOFFICE®, nakoľko ma oslovil najviac. Je to kvalitný a výborný softvér, pracuje sa s ním jednoducho a dokonale. Snažíme sa využívať všetky funkcie, ktoré ponúka,“ tvrdí majiteľka realitnej kancelárie.
Pre backOFFICE® sa rozhodol aj Miroslav Olgyaj zo spoločnosti People&Home , ktorá vznikla len vlani. „Rozhodol som sa tak práve kvôli rozhraniu a celkovému modernému a prehľadnému vzhľadu. Ostatné systémy sú menej prehľadné a programované so starším jadrom čo sa odzrkadľuje aj na ich zastaranejšom vzhľade,“ uviedol M. Olgyaj. Jeho realitná kancelária People&Home sa okrem realitnej činnosť zaoberá aj harmonizáciou priestorov. „Pozitívne aj negatívne energie sa zachytávajú v našich domovoch, preto je dôležité, aby sa tieto priestory očistili a nový záujemca o bývanie sa cítil vo svojom vybranom domove príjemne nielen po vizuálnej stránke, ale hlavne po citovej stránke,“ ozrejmil M. Olgyaj.
backOFFICE® vylepšovali samotní makléri
Softvér backOFFICE® je užitočným nástrojom na spravovanie ponúk, klientov, tlač letákov, organizovanie obhliadok a hlavne automatického premostenia na najnavštevovanejšie realitné portály. Realitná kancelária má tak pokryté všetky procesy súvisiace so správou a databázou ponúk, klientov, vlastníkov a webovej stránky. „Nové realitné kancelárie získajú vďaka backOFFICE® výhodu, že do rúk dostanú profesionálny softvér, ktorý počas šesťročného fungovania makléri a realitné kancelárie vylepšili mnohými nápadmi,“ uviedol prevádzkovateľ softvéru Marek Šubrt. Dodal, že systém je veľmi intuitívny a bol vytvorený pre bežných ľudí, nie pre IT špecialistov. „Vďaka tomu s ním vie pracovať počítačovo málo gramotný človek s rovnakou ľahkosťou ako IT špecialista. Pre situácie, kedy si užívateľ nevie rady sme vydali profesionálnu príručku a takisto sme mu k dispozícii formou telefonickej podpory aj my,“ povedal M. Šubrt. Softvér backOFFICE® je obľúbeným medzi realitnými kanceláriami, lebo je jediným profesionálnym systémom na Slovensku s najdlhšou históriou a tradíciou. „Od jeho uvedenia na trh sa cena za jeho užívanie nezmenila a ani sa so zmenou do budúcna nepočíta, vďaka čomu predstavuje stabilné a seriózne riešenie. Vďaka inzercii v medzinárodnej sieti portálov a na ZoznamRealit.Sk (v cene balíku služieb) sa poplatok za jeho využívanie stáva ziskovou záležitosťou a dobrým obchodom,“ vysvetľuje prevádzkovateľ.
Zdroj: Redakcia ZoznamRealit.Sk
Publikované: 3.2.2014